dimecres, 8 d’abril del 2020

DIMECRES 8 D'ABRIL

Bon dia nins i nines!!! com esteis? esper que molt bé!!! Avui ja és dimecres i demà començam vacances, però anem per parts:
Per començar ara teniu dues feines:

- De FUSIOART, na Jenny vos ha posat una activitat una activitat al bloc.
- De MATEMÀTIQUES heu de treballar les sèries, contar cap envant i cap enrere. Com sempre, posam la data, posam el títol: SÈRIES i copiam aquests anunciats:

1.- Comença des del nombre 460 i conta d'1 en 1 cap envant:
460-461-462-______________________________________-470

2.- Comença des del nombre 430 i conta de 2 en 2 cap envant:
430-432-434-______________________________________-450

3.- Comença des del nombre 445 i conta de 5 en 5 cap envant:
445-450-__________________________________________-490

4.- Comença del nombre 400 i conta de 10 en 10 cap envant:
400-410-__________________________________________-500

5.- Comença del nombre 410 i conta d'1 en 1 cap enrere:
410-409-__________________________________________-400


A més, avui vos vull escriure un poquet més perquè crec que aquestes vacances seran un poc extranyes per tots però no deixen de ser vacances i noltros també descansarem de les tasques escolars. Normalment abans de vacances m'agradava fer-vos unes paraules dolces o algun detall, així que avui vos pos aquesta presentació d'algunes de les fotos que m'heu enviat i si ho mirau bé també en trobareu algunes de meves, perquè ben igual que voltros, JO TAMBÉ EM QUED A CASA!
Vos trob molt a faltar i durant aquestes vacances no vos enviaré cap tipus de deures, però vos anim a seguir escrivint al vostre diari, a llegir un conte o un llibre, a cuinar, a fer manualitats, a ballar, a cantar i sobretot a estimar!!! Però si algun dia em voleu escriure algun mail explicant-me com esteis, vos puc assegurar que m'encantarà! VOS ESTIM A TOTS I VOS ENVII MOLTES BESADES!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada