dilluns, 23 de març del 2020

Dilluns 23 de març

Bon dia nins i nines, bon dia famílies,
començam la nostra 2a setmana a casa i també la començarem amb música, en Biel ens va xerrar d'aquesta cançó i la vàrem escoltar junts, esper que vos agradi a tots.




Ara des de la distància veig que vos hauria d'haver donat el quadern de llengües i el quadern de matemàtiques, però el darrer divendres va ser molt caòtic i no vaig arribar a tot. Si a casa teniu algun quadern on poder anar fent les feines seria perfecte i si no ho feis en fols i després ja ho ajuntarem amb les altres feines.

Per començar el dilluns m'agradaria donar-vos una tasca de català:

Cada dilluns fèiem assemblea i em contàveu com vos sentíeu, avui vos deman que poseu la data a un fol, poseu de títol: FEIM ESCOLA A CASA ( el repasseu amb colors ) i escriviu unes frases de com vos sentiu en aquesta situació tan nova per tots i també podeu escriure quines són les coses que més vos han agradat d'estar tant de temps a casa.

De matemàtiques heu de resoldre alguns problemes, poden ser orals o escrits, com vulguin els vostres pares. Jo vos en don un d'escrit i els altres que siguin d'aquest tipus...

PROBLEMA: Na Mireia ha fet 24 galletes de xocolate, na Bianca n'ha fet 22 de llimona i en Noah n'ha fet 23 de vainilla. Quantes galletes han fet entre els 3?

I per acabar de projecte hem d'escriure les coses que més m'agraden d'on visc. Agafam un fol i posam aquest títol: EL QUÈ MÉS M'AGRADA DE LA MEVA CIUTAT ( o del meu poble ). Escrivim com a mínim 5 coses que ens agraden.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada