dilluns, 4 de maig del 2020

Dilluns 4 de maig

Bon dia nins i nines!!! Com esteis? Com ha anat aquest pont? jo el vaig començar molt contenta perquè el dijous ens varem veure, voleu veure una foto?, jo vos veia així de petits a la pantalla, però em va bastar per posar-me molt contenta!!!

i em va agradar tant el final de la nostra trobada que també he pensat que vos agradarà recordar-ho.



Avui com tots sabeu ja hem començat un mes nou i ens toca una dita nova, així que avui hem d'aprendre aquesta:
 MAIG ARRIBAT, HIVERN ACABAT

Els dilluns també podem trobar al bloc l'ENIGMA DE LA SETMANA. Animau-vos a participar!!!

Tenim feina de CATALÀ i de NATURALS.

De CATALÀ hem fe fer dues feines:

1.- Posam la data llarga, posam de títol DITA DEL MES, escrivim la dita del mes i feim un dibuix.

2.- A un altre full posam de títol LA G I LA GU.
Copiam això que vos posam a continuació:

Escrivim G davant A, O, U. Per exemple: gavina, gota i guant. 
Escrivim GU davant E, I. Per exemple: guepard i guineu.

Ara voltros hem de pensar 5 paraules més amb G i 5 amb GU i les heu d'escriure també.

De NATURALS heu de mirar aquest vídeo que vos he cercat per saber si anàvem ben encaminats quan vareu fer la vostra hipòtesi.

Una vegada vist aquest vídeo, he d'escriure a un full QUINES COSES HE APRRÈS. Almenys heu d'escriure 5 frases.

Fins demà!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada