dilluns, 1 de juny del 2020

DILLUNS 1 DE JUNY

BON DIA NINS I NINES, COM ESTEIS? COM HA ANAT AQUEST CAP DE SETMANA? HEU ANAT A LA PLATJA? JA HEU NEDAT? m'agradaria molt que al vostre correu m'ho conteu.

Començam la setmana amb una cançó de na Damaris Gelabert que segur que vos agradarà:

👀VOS HEU ADONAT QUE AVUI JA COMENÇAM UN MES NOU? AIXÒ VOL DIR QUE TENIM DITA NOVA:

AL JUNY, LA PLUJA ÉS LLUNY

Idò avui que teniu feina de CATALÀ i de NATURALS vaig a començar a explicar-vos que hem de fer de CATALÀ. Tenim 2 feines molt curtetes però guapes:
👉PRIMERA FEINA
1. Posam data llarga.
2. Escrivim el títol: LA DITA DEL MES.
3. Escrivim la dita del mes de juny sense faltes i amb lletra guapa.
4. Feis un dibuix d'aquesta dita.

👉SEGONA FEINA
Ara fa molt que no ens escrivim paraules dolces, i jo no sé si voltros les enyorau, però jo les enyor moltíssim, així que la segona feina serà escriurer-me una PARAULA DOLÇA .
Com ho farem?
1. Agafam un full, potser una foto, un paper de colors, escrivim una paraula dolça, intentant no fer faltes i amb bona lletra.
2. Decoram la paraula dolça o bé feim un dibuix abaix.
Vos pos un exemple però no fa falta fer-la així. Aquesta és la meva paraula dolça per a cada un/a de vosaltres.

💚Per altra banda tenim feina de NATURALS. Avui ens toca fer les CARACTERÍSTIQUES DE LES HERBES. Ho farem com l'altre dia:
1. Posam el títol: CARACTERÍSTIQUES DE LES HERBES
2. Copiam el següent text:

Les herbes són més petites que els arbusts i els arbres. Tenen arrels, tija flexible ( se poden doblegar ), fulles i flors. Són de color verd però tenen flors de molts de colors. Les roselles, el blat i les margalides són herbes.

3. Escrivim el nom de 5 HERBES, poden ser les que ja vàreu apuntar a la classificació.
4. Dibuixam la nostra herba preferida.

FINS DEMÀ! ESPER LES VOSTRES FEINES, PERÒ SOBRETOT LES VOSTRES PARAULES DOLCES!!!👩


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada